Skaplig fart på denna natt.

Har varit lite pyssel sen jag började detta pass,lite sämre patienter än förra natten.
Men jag har suveräna kollegor,så vi håller koll och samarbetar på en proffsig nivå  =)

Har kommit fram till att jag verkligen VILL sluta röka,har två KOL-patienter liggandes här framför mig på övervaket,och jag har kommit fram till att jag inte vill ligga där om X antal år som dom.Fy...
Så det blir mitt nästa "att-göra"-projekt som kommer utföras inom en snar framtid.
I värsta fall så kommer jag snusa lite mer,men det tar inte på lungorna iaf.

Nej,ta och fylla på stickvagnarna kanske.

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra insiativ... röka är inge bra..
nyårslöfte kanske?!
puss

2007-12-17 @ 08:14:16
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0