Natt nr 2.

Förra natten va det sysslor att göra heeela tiden,men denna natt...Inte mycket.

Idag va jag och älsklingen och köpte en skinka (färdigkokt så klart),och griljerade den.
Fullt ätbar!Mums!
Näe,mamsen,lovar,den ser ut som alla andra skinkor,så det blir ingen bild på den   :P

Känner för att skriva jättemycket,men har inte så mycket att skriva..

Väntar på att jobbarkompisen ska kläcka ur sig en bebis så man får handla bebiskläder och annat  (det är jag som har hand om det på jobbet).

Jag färgade mitt hår idag...Rött.Visst varierar jag mycket?Rött,rött...och lite rött med.
Men har köpt kopparslingor oxå,men vet inte riktigt om jag vågar.
Vet inte hur jag ska ha slingorna.

Avfärgningen får ske i vår helt enkelt..

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lissan

God jul! Jag ska tänka på dig eftersom du jobbar :)

2007-12-23 @ 20:53:09
URL: http://www.nogg.se/lissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0