Juldagen.

Nyligen kommit hem från arbetet,ska bli skönt att vara ledig 6 dagar nu!
Det har varit sysslor att göra hela natten,man pustade ut när man kom ner i omklädningsrummet och fick byta om till sina kläder och gå hem.

Men nu kommer dilemmat.
Vi ska åka med 13:20-bussen ut till Öregrund.
Jag är en människa som inte kan sova typ 3-4 timmar bara (hör inte väckarklockan då).
Men jag behöver sömn för att kunna vara uppe sent.

....

Okej,har iof en väldigt enkel lösning,kan messa älsklingen och be honom ringa kl 12,det funkar ju.
Men om han sover riktigt gott nu så kommer jag känna mig elak som väckt honom.
Fast det är iof viktigare att jag kommer upp i tid.
Äh,jag messar honom.
Så det blir natti natti för mig några timmar nu.

Ha en bra juldag,och sup inte ihjäl er ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0